.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
با عزم تسهیل در « سرمایه گذاری » و « کسب و کار » ؛
یک مازندرانی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم شد
شمال نیوز: «سیدعلی‌اکبر غلامیان» با حکم استاندار قم به عنوان «معاون هماهنگی امور اقتصادی» استانداری قم منصوب شد .

به گزارش شمال نیوز به نقل از اداره‌ کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری قم، سیدمحمد آقامیری بعد از ظهر امروز ( سه شنبه - هفتم آذرماه ) در جلسه شورای اداری استان قم،  «سیدعلی‌اکبر غلامیان» را به عنوان «معاون هماهنگی امور اقتصادی» منصوب کرد .

 

راه سرمایه‌گذاری در استان تسهیل خواهد شد

 

راه سرمایه گذاری را تسهیل می کنیم / از سرمایه گذران استقبال می کنیم

 

معاون جدید هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم گفت: ما در دوره جدید معاونت اقتصادی استانداری راه سرمایه‌گذاری را از ابتدا تا انتها تسهیل کرده تا شاهد حضور بیش‌تر سرمایه‌گذاران در استان قم باشیم.

 

سیدعلی‌اکبر غلامیان معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم دقایقی پس از انتصاب در جلسه شورای اداری استان قم که در سالن کرامت برگزار شد، اظهار داشت : رهبر انقلاب در سال ۱۳۹۹ کلید واژه مهمی را در ادبیات سیاسی کشور به کار بردند و بر آن تاکید بسیاری نیز داشتند.

 

وی افزود: آن کلید واژه ایران قوی بود؛ ایشان فرمودند برای بی اثر کردن تحریم‌ها باید با برنامه‌‌ریزی درست و مناسبت در میان مدت و بلند مدت، با استفاده از ظرفیت نخبگانی ایران قوی را بسازیم.

 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم گفت: دولت سیزدهم با پیروی از منویات رهبر فرزانه انقلاب شروع کار را با شعار دولت مردمی و ایران قوی آغاز کردند و در طول این مدت به این شعار معتقد بودند.

 

وی ادامه داد: آیت‌الله رئیسی حضور در میدان، رفع مشکلات و پیگیری مطالبات مردم را از همان ابتدا در دستور کار دولت قرار داده و سفرهای متوالی استانی را دنبال کردند.

 

غلامیان تاکید کرد: ما در دوره جدید معاونت اقتصادی استانداری راه سرمایه‌گذاری را از ابتدا تا انتها تسهیل کرده تا شاهد حضور بیش‌تر سرمایه‌گذاران در استان قم باشیم.

 

وی اشاره کرد: استان قم فرصت‌های استثنایی در حوزه اقتصادی دارد که نباید از آن‌ها مغفول بود، بنده در دوره معاونت خود تمام تلاشم را انجام خواهم داد تا فضای کسب کار در استان تسهیل کنیم.

 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری در پایان گفت: دید ما به اقتصاد استان دیدی همه جانبه است، مشکلات و ظرفیت‌های صمت، گردشگری و کشاورزی را تا رسیدن به نقطه مطلوب‌تر مورد بررسی قرار خواهیم داد.

 

« شمال نیوز » این انتصاب شایسته را به دکتر علی اکبر غلامیان ، فرزند شایسته مازندران تبریک گفته و موفقیت بیش از پیش را برای ایشان همچون مسئولیت های گذشته از درگاه الهی خواستار است .


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

محمدی 7 آذر 1402
تبریک به دکتر غلامیان فرزند شایسته استان مازندران ، امیدارم در این سنگر بزرگ و در خدمتگذار زائران و مجاوران حضرت معصومه (س) موفق و سربلند باشند .
سید 7 آذر 1402
یک سئوال ذهنم را به شدت مشغول کرده که چرا فرزندان نخبه و مدیر و توانای مازندران مانند غلامیان ، عبوری ، صفرنژاد و ..... باید در استان های دیگر مسئولیت های مهم را بر عهده بگیرند اما استاندار مازندران با تنگ نظری اجازه و میدان لازم را به آنان نمی دهد ؟

چرا دهها نیروی غیر بومی در استان مازندران باید باشند که متاسفانه هیچ توانمندی ندارند و ما از توان مدیریتی نخبگان خودمان محروم باشیم .

حسینی پور باید در تاریخ مازندران پاسخ این سال ها را بدهد .

تبریک به دکتر غلامیان
علیزاده 7 آذر 1402
حاج علی اکبر غلامیان افتخار مازندران ............. هزاران بار تبریک به مردم قم
نا شناس 7 آذر 1402
چرا قم ؟ چرا مازندران نه ؟ ای کاش جوانان تحصیلکرده و متعهد ما در استان خودمان خدمت کنند . هر چند همه ایران سرای من است .
قربان زاده 7 آذر 1402
آقای دکتر غلامیان یکی از نخبگان و نوادر سیاسی و علمی استان هستند که در هر جایگاهی که تا به امروز افتخار خدمت داشتند موفق بوده و مثمر ثمر واقع شدند
حسین جعفریان 7 آذر 1402
یعنی واقعا استاندار قم می‌بایست ایشون رو می‌شناخت ولی مسئولان مازندران از این نیروی ارزشی غافل می‌ماندند؟
نا شناس 7 آذر 1402
سلام دوستان بزرگوار
مازندران واقعا مدیران توانمندی مانند دکتر مهدی عبوری دارد که اکنون در سنگر ملی هستند و زمانی که شهردار ساری بودند استاندار وقت زمین و زمان را بهم بافت تا بتواند پرونده ای برای ایشان باز کند و بودن چنین مدیری را تحمل نکرد و بالاخره کارش را هم کرد و تنها ما بودیم که ضرر کردیم
ساری از زمانی که که آقای دکتر عبوری رفتند به یک شهر ساکن مبدل شد ایکاش ایشان مدتی را هم استاندار مازندران می شد و استان را به شکوفایی می رساند
قدرت ایران در این بازه زمانی که هستیم به قدرت و توان مدیران وابسته هست چرا که بیکیفیت بودن و بی رمق بودن مدیران کشور را ضعیف و خدای ناکرده نابود می کند
نمایندگان مازندران هم بسیار ضعیف و ناکارآمد و فقط حرف زدند و در مجلس حرف زدن کاری را پیش نمی برد بلکه تخصص و تهعد و شناخت قوانین و همچنین بلاغت بیان و شیوه سخنوری افزون بر عملکر آنان می باشد. در این ایام نماینگان مرتب به مردم القا می کنند که چنین کردیم و چنان گفتیم ولی هیچ بازدهی در این کشور ندیدیم. همین استان ما استفاده از سواحل و همچنین گسترش صنعت کشاورزی در هیچ دوره ای اتفاق نیفتاد و هنوز کشاورزان مازندرانی نمی توانند با آسودگی خاطر یک رشته ای از کشاورزی را( مثلا شالی ) به انجام برسانند مشکل پرداخت نا متعارف آب و .. دارند و در آخر هم باید به التماس محصول خود را آنهم با ثمن بخص بفروشند
اگر چه نظر شخصی بنده هست بلکه با یک نظر سنجی میدانی هم خواهیم فهمید که آقای دکتر عبوری خدمات بسیاری را در مرکز استان انجام دادند و شایسته تقدیر بودند و نه اینکه هزاران اتهام را به ایشان زدند
محمدخلیلی سوادکوه 7 آذر 1402
سلام علیکم .تبریک به برادربسیجی جناب دکترغلامیان
محمد 7 آذر 1402
آقای غلامی سلام
نا شناس 7 آذر 1402
در استانداری مازندران چه خبر است ؟ چرا نخبگان را بها نمی دهند ؟
آحاد مردم جامعه 7 آذر 1402
استان مازندران فقط با استاندار شدن شخص مهدی عبوری آباد خواهد شد ولا غیر
عباسی 7 آذر 1402
عرض سلام و تبریک به جناب مهندس غلامیان عزیز مایه افتخار و مباهات مردم مازندران هستین انشاءالله در آینده ای نزدیک شاهد حضورتان در استان مازندران خواهیم بود
محمدعلی 7 آذر 1402
کاش در استان خودمان از شما استفاده میشد. مطمئنا تاثیرات بسزایی در جای جای استان قم شاهد هستیم ، به امیدموفقیت های روزافزون شما در هر نقطه و مکانی که هستید .
م.ا.ح 8 آذر 1402
با سلام خدمت دکتر غلامیان انتصاب شایسته شما بعنوان مغاون امور اقتصادی استانداری قم تبریک عرض نموده توفیقات روز افزون را در مدارج بالاترمسئلت دارم
غلي 8 آذر 1402
رزومه علمي ايشان چيست اگر كسي اطلاع داره بيان كنه
حسینی 8 آذر 1402
جناب اقای مهندس غلامیان انتصاب شایسته جناب عالی بعنوان معاون اموراقتصادی استانداری را تبریک عرض میکنم. رجای واثق دارد حضور شما دراین مسئولیت بعنوان خادمی صدیق و ولایتمدار با کوله بار گرانی از تجربه ؛ نوید بخش نشاط و تحرک بیش از پیش خواهد گردید.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.207 seconds.